dakpinar- Rabia2 benim 12. Haftadan beri değişmedi canım ama değişen çok oluyor 20 ye kadar sanırım tam net olmuyor bazen 🥰
ecemsmom Rabia2 bana da o haftalarda %99.9 kız demişti değişmedi ☺️Ama bazılarının doktordan mı neyden kaynaklı bilmiyorum detaylı ultrasonda farklı çıkıyor 🤷♀️
Aysegul11- Rabia2 17. haftada ozel hastane kiz dedi balon patlattik😀 19. haftada devlete gittim orda kesin erkek dedi vee detayliyi bekledik erkek kesin dedi😂
raziye2709 Rabia2 Ban 15 te erkek dedi 30 da tekrar sordum yine erkek dedi ama ben hala emin değilim :))
SerraveAnnesii Bana 17+2 de kız dedi yine de emin olmak için detaylı ultrasonu bekliyorum haftaya detaylı ultrasona giricem o zaman daha net belli oluyormuş 😂 yanılma olabilir yanı🤷🏻♀️
SerraveAnnesii Rabia2 Bende öyle Allah gönlümüze göre versin bebişlerimiz sağlıklı olsunlar inşallah💙🦋🙏🏻
ZeynepSeda https://resimyukle.io/r/IiBKDQEtsG 12 haftalık ama cinsiyet belli değil dedi doktor sizce kızmı erkek mi benzeyen vardır belki 😂😂
raziye2709 Rabia2 Yani sağlıklı olsun da kız erkek farketmez ilk gebeliğim .Ama sanirim kız deseydi de yine emin olamayacaktim:))Doğana kadar inanMam:))