Melek3 Kızlar bu ultroson da 3064 yazıyor o kilosumu eğer kilosuysa bana doktor 1 gün öncesinde 3281 demiş di ve 37 yazanlar in anlamı ne oluyor 1 hafta geride mi ? Bana bişi demedi ama 38 +2 iken di bu kagit
Papatya-Kokusu Melek3 1-2 hafta büyük kucuk cıkabılır sorun değil 37 haftalık ölçüm cıkmıs,kiloda tahmini ölçülüyor dert etmeyin
DefneRana Melek3 37+1 görünüyor evet kilosuda orda yazan ama hem doktorun ölçümünden hemde cihazdan çok farkediyor birebir gerçeği yansıtmıyo o yüzden 1-2 hafta ileri yada geri olmasını çok önemsemiyorlar
Kbm Aynı sey benimde başıma geldi bu olay. Gecen hafta 3200 demişti bu hafta 3070 dedi. Kiloya takılma 400 gram artı eksi hata payı olur dedi. Ben 39+0 ım.
Papatya-Kokusu Melek3 Yok canım som adetine göre doğumun olur sezeryansa normalse zaten ne zaman isterse geliyor 😊