N_s_r_n 12 kasıma hem doktoruma hem detaylı için randevu aldım o gün doktoruma gitmem gerekiyor mu siz ne yaptınız doktor muayenesi 250 detaylı 450 mış
Lulikli N_s_r_n selam canım benim doktorum bana gelmene gerek yok detaylıya girdikten sonra bana sonuçları at ona göre şeker yüklemesi için randevu vereyim dedi. Bu şekilde yapabilirsin sen de başka sağlık sıkıntın yoksa
Dlkkoge N_s_r_n aynen normal doktora bi sonraki randevudada sonuçları gösterebilirsiniz inşallah sağlıkla kucağınıza alın bebişinizi:)
MerveNur- N_s_r_n acil bir şey çıkmazsa bence gitmeseniz de olur ama aynı hastaneye randevu gerekmez bence benim doktorumla perinatoloji doktoru yan yanaydı hemen çıkıp randevusuz doktoruma gösterdim raporu😊