Nnb Kızlar osteocare magnezyum içen var mı ? Aç kaenına mı içiyorsunuz tok karnına mı ? Ben birkaç gündür tok karnına içiyorum ama çokta emin olamadım
Nnb Sedayaym123 ben ağrılarım kamplarım olduğunu söyledim doktora , oda magnezyum diye verdi ama üzerinde kalsiyum falanda yazıyor
guzyagmuru16 Günde iki kere içiyorum, bi sabah kahvaltıdsn sonra bir de yatmadan. İçinde sadece magnezyum yok, kalsiyum ve d vitamini falan da var. Hatta o yüzden ekstra D vitamini de almıyorum