Yagmur2727 Benimle aynı durumu yasayanlar paylaşabilir mi epidural anesteziyle prenses doğum dedikleri şey aynımı? Birde epidural doğum yapanlar varsa anlatabilirmi nasıl bi süreçten geçiyorlar ne derece sancı çekiyorlar
Gonul_enes Yagmur2727 sifir sanci muthis bir dogum… 7 yil once yapt en guzel dogumum du…sonrasinda bi normal bir sezeryan yaptim aslaaaaaa bi epidural normal etmez aslaaa
Denizmila21 Gonul_enes bende istiyorum inşallah doktorumla konuştum çok yapıyoruz hiç sorun yaşamadık dedi 🙏