Merhabalar, 37+4 haftalık oldun. 32. Haftada çalışabilir raporunu aldım. 37. Haftada da iş göremezlik raporunu doktorum yazmadı. Ödeneği sıkınsız alabilmem için raporu kesin almam gerekiyor mu? Bilen arkadaşlar yazarsa çok mutlu olacağım ona göre yarın doktorumla yeniden görüşeceğim