mervec öncelikle korkma sakin olmaya çalış canım .Bende nişan nasıl birşey tam olarak bilmiyorum ama dediğin bütün ağrılar bende de oluyor.ben dün saglikocağinda kontrolüm vardı doktora sordum ağrıların normal olduğunu bebeğin kendini doğuma hazırladığını ve şiddetli bir şekilde siklasarak devam ettiğinde bekleme dedi.benim de bebeğim maşallah çok hareketli sanki çıkmak istercesine.eger hastane yakınsa gidebilecek durumdaysan aklında merak konusu olmasın git doktoruna yada arayabiliyorsan telefonla görüş .yanlız olunca insan daha tedirgin oluyor .