Derycan Aranızda kanında enfeksiyon çıkan varmı gebeliğin başından beri yüksek 10 ile 23 arası çıkıp duruyor antibiyotik kullanınca düşüyor sonra yine aynı neden olabilir varmı yaşayan 27 haftalık olduk
Melihadur Derycan benimde öyle maalesef erken doğum riskim var kanımda protein de çıkmıştı ama bir türlü bitmiyor
FatihBatur Derycan benim de 9 çıktı iki kere antibiyotik kullandım hic bi ise yaramadı gene 9 gene 9 çıkıyor idrar yollarımda enfeksiyon var sanırım ondan kaynaklanıyor benim de
CerKo Benim yüksek çıktı 2 aydır doktorum diş çürümesi bile yükseltebilir dedi KBB ye gitt dedi gittim alerjikleşmiş sinüzit dendi malesef ki sinüzit kolay duzelmiyor 2. Kez antibiyotik kullandım sizinxe aklınızda olsun bir KBB ye ve dişçiye gözükün