Hanife16 Merhaba kızlar kan sonucuyla hamıle olduğu yenı öğrendim yarn doktor kontrolüm var ama çok agrım var belim çok agrıyor adet olucakmışım gibi agrım var ilk aylarda bu agrılar normalmı acaba ya çok korkuyorum yardımcı olursanız sevinirim 🙏
Minikmucize51- Hanife16 bebek tutunmaya çalışıyor Bi yandan vücut adet olmaya çalışıyor kanama yoksa normal canım bol bol dinlen
tgba715 Hanife16 keşke sadece ilk aylar olsa hamileliğim boyunca her ay cektim adet sancısını şu an 36dayım yine var
Minikmucize51- okuyor normal canım benim ilk gebeliğin de 5.aya kadar ağrıdı ağrıdan ağladığımı bilirim sonra da geçti sende korkma
minikkmelek rahmımde sankı bır haftadır ıcerden sankı yerlesmeye calısır bır hareketlılık var sankı tırmanıyormuş gıbı garıp bır hıs ve hareketlılık ar adet velırtılerıde cabası 🙈