Hlt-seyma21 Merhaba 14+3 deyim göğüs kaşıntılardan uyuyamıyorum vallahi aşırı kaşıntı var ve ekstra büyüdüler doğuma kadar ne olur bilmiyorum çatlak olmasın diye bio-oil kullanıyorum daha iyi bir öneri var mı?
Halime0638 Hlt-seyma21 bence bi gün cok kaşıntıyla uyandim negersem göğüslerim catlamaya baslamis alt tarafından fark etmemisim aşırı kasiniyordum Trendyol dan uni baby çatlak yağını aldım kaşıntı gecti
gizzzy35 Hlt-seyma21 14 haftalık oldum bende benim çok büyümedi ya normal mi acaba 🙈 Bio Oil ve Hindistan cevizi yağı tavsiye ederim bu arada