Melek3 Kasım anneler i nasilsiniz nasıl gidiyor bugün bitince son 10 günümuz kalıyor 😅hiç dogurcak gibi değilm ben yaa
Melek3 Minik_fasulye sancı varsa meyilli 😅benim yok hic bebek hareket azlığından şikayet ettikçe sezeryan diyor doktor kesn bu gidişle doguramam da ben
CerKo Melek3 sancı dediğiniz nedir karında serlesme kasılma mi yoksa adet olacakmış gibi ağrı bel ağrısı mi
Dlrasntr muges44 41. Haftadan selamlar canim 😂 gerçekten çok zor oluyor. Sanki hiç doğuramicakmışım gibi 😂😂 aslında bgn suni sancıyla doğum başlatılacaktı ama dün nst’de sancılarım yüksek çıktığı için pazartesi gününe kadar bekliyoruz bakalım
Melek3 CerKo yaşamadım bilmem 😅 sadece yalancı sancı cektm bir gün o da belinizden kaşıklar a picak saplanmış gibi bir ağrı oluyor ve tam geçiyor diyorsunuz birdaha kitleniyor onun dışında bilmiyorm ya😅
muges44 Melek3 ya öyle demesene bende geceden sonra 38+0 olcam. 40ları çağırma öyle sen yinede başına😂benimde kız🌸
Sedaakgulx Melek3 benimde kiz 40 tayiz bugün kontrolde doktor daha bekle dedi kanala bile inmemiş açılma da yok beklemedeyiz🤷♀️
Esrakly Melek3 kız ☺️ Evet az kaldı hepimiz sağlıkla bir avazla kucağımıza alalım inşallah yavrularımızı 😍
Melek3 muges44 şimdiye kadar ben 9 ay taşımam diye gezdim 38 olduk halen yok şimdide böyle demeye başladım kız benimde 😅
Aysegul0707 Ben 36+5 im haftaya cuma 37+6 da sezeryan günüm yani son bir haftam kaldı çok heyecanlı ve stresliyim ikinci olmasına rağmen 😌
Melek3 Aysegul0707 yaaa çok az kalmış sağlıkla sizde kucağınıza alın inşallah 😍ilk çocuğunuz kaç yasinda
Eymen_Enis_Ser Aysegul0707 bizde gün alcaz bu ayın 26 sında Aralık başi ikinci sezeryan kısmetse korkuyorum 🙈🤣