SenemAlmasulu Arkadaşlar iki gündür boğazımdan yakalayan bir öksürüğüm var 17 + 1 hamileyim acaba öksürükten dolayı bebeğe bir zarar gelir mi kalbine kendisine bişey olmaz değil mi ? Bilgisizim biraz daha ilk hamileliğim 🙁😔
Tunti SenemAlmasulu canım kara turbun içini oyup bal karabiber koy 1 gece beklet sabah da iç. Öksürüğü kesiyor direkt. Ben hamileliğimin 3. Ayında 1 ay boyunca öksürmüştüm. Rahmimde kasılma başlamıştı.
MerveTaer SenemAlmasulu bende çok kötüyüm aşırı öksürüyordum hemde geceleri daha çok oluyordu uykumdan uyandırıyordu hastaneye gitmeye korktum 2 gün gidemedim ama şiddetli öksürünce bebeğin daha fazla zarar görebileceğine inandım sonra acile gittim 1 mili gramlık çok hafif bi antibiyotik verdi hamile olduğum için ağır ilaç veremiyeceğini söyledi ki o verdiği ilaç çok etkili geldi geçti tabi ılık süt ve bal karışımıda içtim boğazlarımı yumuşattı
SenemAlmasulu MerveTaer inşallah benimde öksürüğüm hemen gecer ne bileyim korkuyorum 🙁 elimde olmadan
MerveTaer SenemAlmasulu canım eğer çok kötüysen git hastaneye yanlız özele gitme devletin aciline git hamileyim de hemen alırlar önceliğin var ayrıca afedersin benim içim dolmuştu nefes alamıyordum çok şükür korkarak gittim ama ilacı kullanınca hem bebeğim hemde ben rahatladım