Mervecagdas
Benim çin takviminde kız çıkıyordu, canım hep ekşi istemişti başlarda ama oğlum olacak 😊 hatta kırmızı lahana testini bile denedim ama tutmuyor bence sabretmekten başka çare yok
FilizDemir
[bilinmeyen] takvim yalan cnm bu söylediklerinde tamamen beeenn ☺️
deletedmom6295
[bilinmeyen] çin takvimi kız bebeğimin cinsiyeti erkek
Zeynepzben
Çin takvimi kız bende tatlıcıydım ve geçen hafta öğrendik kızçemiz geliyor 😊 Burada okuduğum kadarıyla her teori yanılabiliyor
Pakize13
Çin takvimi erkek diyor ve çok fazla çikolata yiyorum gerçi turşu falanda yiyorum ama doktor %90 kız dedi
Duygu_k
Çin takvimi erkek diyordu, hamileliğimin başından beri iki kavanoz Nutella devirdim 🤫🙈 limonata vazgeçilmez içeceğim oldu ki daha önce hiç içmezdim. Sonuç, prensesim yolda ☺️
Kkbra
[bilinmeyen] çin takviminde erkek cıktı o kadar çok tatlı yedim ki anlatamam benim ki tuttu sonuuç erkek bebek💙
Kubranurbulur
[bilinmeyen] çin takvimi tuttu kız ekşi yedim o da tuttu kız ama ben zaten tatlı sevmezdim ki normalde de ondan hep ekşi tuzlu yedim 😂
Deletedmom444
[bilinmeyen] bende.çin takvimi tutmadı hatta eşim ilk cinsiyet öğrendiğimizde doktora dedi çin takvimi yanlış cıktı diye😂 hemde kaç kere hesapladim kaç siteden hemde hemde tatlı görmek istemiyordum ama oğlum olacak inşallah
Sedahoca
Çin takvimi erkek diyor hep erkek demişlerdi doktorlar dün kontrole başka bir doktora gittim kıza benziyor dedi .kendimi o kadar alıştırmıştım ki oğlan olacağına bakalım nasip görelim
SeydaDoruk
[bilinmeyen] Çin takvimi bir de Rus takvimine göre kız çıktı. Ultrasonda 3 farklı doktor erkek gördü. Hiç tatlı yiyemedim mide bulantılarımdan. Benim ne takvimler tuttu ne de tatlı olayı 🙂🙂
Prensesininannesi
[bilinmeyen] ben ilk eşki 20 haftadan sonra full tatlı kızım olucak Çin takvimi rus takvimi hepsi tuttu bende ama bazılarında tutmaya biliyor
Rasev
kaç haftaliksiniz?
tgcaty
[bilinmeyen] takvim yalan canm ıkı kızım var ıkısınde de tatlı yedim 😁
Mmerveee
[bilinmeyen] benimki çin takviminde erkek cikti doktorum da %80 erkek dedi ama hic tatli bisey yemedim hala da yiyemiyorum surekli eksi seyler yemek istiyorum bence o oylesine uydurulmus bi soz diye dusunuyorum 😊
Selim_Alparslan
Kızlar ben 20 yaşındayım 19 kasımda 21 olacağım son adet tarihim 16haziran 6 +4 haftalık gebeyim hesaplar mısınız
Aleynaarslan
[bilinmeyen] Çin takvimi tutmadı 😂 kız çıktı ama oğlum oluyor 😊
Pink05
[bilinmeyen] cin takvimi erkek dedi kızım olucak ama hic tatlı yemedim hep meyve istiyo canım yada acı seyler