Minik0222 Kızlar 25+4’üz. Ancak muayenede bebek önden gidiyor dedi doktor. Tahmini doğum tarihide yaklaşık 10 gün önde. Doğum tarihini etkilermi bebeğin gelişimi.
Selcans Minik0222 Merhaba 35+4 günlüğüz benimde bebeğim bir hafta önde gidiyor gelişimi. Doğum tarihini etkilemez ama bu durumda gelişimi tamamlandığı için erkende olsa sıkıntı olmaz diyor. Erken doğum olursa size tekrar yazarım 🙈😅
Tugbatugba-8181- Minik0222 benim ilk gebeligimde de hep önden gitti ve 38. Haftada doğdu onu la alakası var mı bilmiyorjm ama bu bebeğimde 1 hafta inden gidiyor sata göre yine
Minik0222 Tugbatugba-8181- Selcans teşekkür ederim kızlar 🦋 bakalım nolucak bizimde 4 şubat doğum gözüküyor şuan normalde 14 şubattı :)
Selcans Minik0222 hayırlısı ve sağlıklı olanı olsun herkes için inşaallah 😇 bizimde 5 Aralık ama o tekmeler ile o zamana kadar asla içeride kalmaz 😅😅