Cantanem333 Sol karın boşluğumda inanılmaz bir ağrı var.15 haftalık hamileyim normal mi geçmesi için ne yapmam gerekir? Yaşayan var mı?
Ceylin680 Cantanem333 Canim senin gazın var .ayaklarını petege daya yada ılık şekerli su iç bir çay bardağı gazın çıksın