Minigin_annesi0 Kızlar henüz 4 ayın içindeyiz ama şimdiden sıkıntısı sardı beni 😂 0-3 ay 3-6 ay olarak kaçar tane kıyafet, zıbın, tulum, takım vs. Alınmalı acemiyim alsam yeter mi veya çok mu alırım kullanmadan büyür merak ediyorum 😂 bilgili anneler yardım..
Burcuckmk Minigin_annesi0 kesinlikle büyük seyleri erken alma gereksiz kalabalik yaratıyor yenidoğan ve 0 3 ay takimlar ilk basta yeterli oluyor 40 i çıkıp bebek geliştikce elindekiler kucuk geldikce al zibin cok lazim oluyor kakasi taşıyor çünkü sen ne kadar dikkat etsende
Melek3 Minigin_annesi0 ben 22 tane aldım takım şeklinde tulum vs çok oldu ama neyse ben 3-6 almadm açıkçası zaten bizim burda bebekler e kışlık çıkmadi yine uzun kollu vs olsn yelek falan aldm ama tam kışlık çıkmadi bizim evimiz de çok sıcak olmamaya başlayınca almayı düşünüyorum 3-6 yaş olanı ama zaten ne kadar ne ki çocuklar el kadar bizim bir komşunun çocuğu vardı 3 ay değil kaç ay giydi onun için garanti
Minigin_annesi0 Burcuckmk 3-6 aylık almayım mı o zaman? Bende alıyım dursun kafası dayım o yoğunlukta alışveriş yapamam diye düşündüm. Zıbın dediğiniz gibi çok alırım alt üst takım tulum falan ne kadar alsam yeter acaba
Burcuckmk Minigin_annesi0 ihtiyaç olunca oyle de giidip alınıyor ki merak etme 3 6 ay icin cok erken valla ben hic saymadim kac tne aldim diye begendikce aldim 😂
Minigin_annesi0 Papatyaytt Zaten erken daha diye düşünüyorum ben ama araştırmalara başlayalım yine de 😂 cinsiyet belli olunca stres oldum 😂😂
Papatyaytt Minigin_annesi0 AA benm daha belli değil cinsiyet oyuzden bı tık rahatım 20haftada netlesicek
Melek3 Minigin_annesi0 evet ya kayinvalidem falan çok heves etti aldılar ben hiç almadm diyebilirim 10 tane biz aldıysak geri kalanını onlar aldı biraz maddiyat önemli işte çok olunca laf dinlemiyor 🤦halen almaya niyetli ben durduruyorm hepsini bir kere giyse 3 ay geçer alma diye 🙄
Seminay Melek3 ay bizdede aynı durum alma diyorum alıyor ısrarla bi valiz yapmış resmen napacaksam o kadar minnak kıyafeti
Serife1204 Yaklaşık 10-12 tane 0-3 ay takım ve tulum aldım toplamı 10 tane zıbın çok lazım oluyo yenidoğan 4 tane 10 tane falan da 3 aylık alabilirsiniz takımlarım genelde beşli takımdı şapka ve eldivenler icindeydi ben patikli pantolonları pek sevmedim patiksiz bulursanız bence bebekler daha çok rahat ediyor onlarla Haziran ayında doğdu kızım lazım oldukça aldım kıyafetlerini elbise falan hiç almayın giydirilmiyor bebeğinizin rahat edeceği şeyler tercih edin umarim yardımcı olabilmisimdir
Tugbatugba-8181- Minigin_annesi0 0 3 aylık dönemde bez tasirmasi kusma vs. Çok oluyor onu dusunerek al canm özellikle zıbın bol al
Ebrubuse Minigin_annesi0 0 3 ay çok alma bemce ama zıbın ve tulum çok işe yarayıyo 6 12 aylık çok kıyafet alablrsn 6 aya kadar hızlı büyüyü
Kusciviltisi Minigin_annesi0 11 tane 0-3 ay 13 tane 3-6 ay takım&tulum aldım beğendiğim şeyleri de indirimde buldukça seneye alıyorum 12-18 olarak oda bi 10 tane vardır