Hanımlar yarın randevum var fakat 5 6 aydır falan göğsümden kan geliyor ben 6 ay önce oğlumu sütten kestim tekrar hamile kaldığım için fakat sonra farkettim de kan geliyordu ama çok koyudu kırmızı değildi şimdi de kahve rengi sıvı geliyor ve kimi kanallardan da normal süt geliyor içiniz de bu durumda olan olmuş muydu onu merak ettim kadın doğuma sordum doktor bilemedi yarın gideceğim tekrar genel cerrahiye