kahvekitapakademi
7+4 iken doktora gittim. Doktorum “Bir bebek var, kese de var, kalp atışı minimum 110 olmasını beklerim ancak 90 şu an” dedi. “Bebek biraz küçük; 7.5 mm. Ama keseye göre de biraz büyük, yani kesenin biraz daha büyük olmasını beklerim” dedi. Kan sulandırıcı iğne verdi ve “Bir hafta göbekten uygula bir hafta sonra gel” dedi. “Eğer bir hafta sonra (8+4 te)kalp atışı yükseldiyse güzel, kurtardık ama yükselmediyse problem var, yakın takip edeceğim” dedi.. bu hafta sonu gideceğim yüreğim ağzımda bir haftanın geçmesini bekliyorum. 🙏🏻