BusraOrhan Merhaba Anneler Ben 14+2 hamileyim. Dün birden migde bulantım başladı. Acile gittik testler yapıldı idrar yolu enfeksiyonu Cıktı. Doktorum Monurol toz verdi ve kültür testi yapıldı üç gün sonra çıkacak sonuç. Benim sormak istediğim bol su hariç nasıl çabucak yok olabilir bu enfeksiyon?? Çünkü ben günde 3-4 litre su zaten içen bir insanım çay kahve gebeligimden öncede içmezdim. Ne yapabilirim?? Şimdiden tşk ederim kızlar 😊😊
sudamlasi BusraOrhan hamileyken baş belası o istediğin kadar koru kendini ama yine de oluyo😕 iç çamaşırlarına yumuşatıcı kullanma daha doğal deterjanlarla yıkansınlar ve ütüleyip giy günde bi tane sarımsak yutabilirsin veya yemeklere katabilirsin salata yap ye bol soğanlı limonlu zeytinyağlı😊iltihap söktürücü bunlar hep.. Suyu içiyomuşsun zaten aynen devam🙇🏻
Hgemr BusraOrhan hamileliğimin başından beri tekrarlıyor maalesef 😣 bol su içtim,hijyene dikkat ettim ama nafile. Kızılcık suyu iyiymiş pazarda bulabilirsem alıp kaynatacağım.
PnrBkr Aynı skntıyi bnde yaşıyorum canım ama ne kadar dikkat etsemde sürekli yeniden başlayıp duruyor..bnmde bildiğim kadarıyla bı deste maydanozu kaynatiyosun sonra o buharın vajinanın içine girmesini sagliyosun temizliyor diye duymuştum