Bebekgul öncelikle geçmiş olsun endiselenmeyin. Benim ilk 3 ay düşüktü ama ilk 3 ay bu hormonun düşüklüğü öncelik değilmiş, 3.aydan sonra diğer annelerin söylediği gibi tsh ve t4 değerleri düşük ise tiroid hormonu takviyesine başlanıyor. 35+4′um 25 mg ile başladık 50 mg oldu ilacim endokrin doktoruna gidiyorum. Gelecek hafta tekrar kontrolum var. İnternette tsh düşüklüğü ile ilgili cok yanlış üzücü bilgiler var bende okuyup bir gece aglamistim ama hem kendi doktorum hem endokrin doktorum durumu izah ederek beni rahatlatti. O yuzden doktorunuzu dinleyin, guvenin icinizi ferah tutun 🌸