Basak4307 Arkadaşlar gebelikte son ayımıza girdik travel sistem bebek arabası alacağız ama casual mi Kraft mı karar veremiyoruz 🙄 casual cadillac air önerileri çok geldi ama beğendiğim modelde çift yön ancak oturma ünitesi çıkarılarak oluyor kafam iyice karıştı. Hafif olması ilk tercihlerim arasında. Alan ve araştıran annelerden yardım bekliyorum 🤗😍
Nefesimm Basak4307 casuali kuzenim kullaniyor 5 aydir memnun degil o kullanirken ben tükeniyorum cok kaba agir Kraftti da ben alcaktim son dk piiercardinin arabasini gördüm travel sistem kus gibi 1.590tlydi aldim
SemraSnmezTuru Basak4307 bana da hep casual önerdiler. Şu an başka bakamıyorum zaten çok içime sindi. Kaba diyende var ama travellerin hepsi öyle zaten. Bi de araba var eşim de hep yanımda o yuzden ben sıkıntı yaşayacağımı düşünmüyorum. Sürüşü çok güzel.
Bilge35 Basak4307 kesinlikle Kraft book plus. Peg peregonun krafta özel yaptırdığı ürün. Bakmaya gittiğinizde dikkat edin zaten üstünde de yazıyor Kraft Peg prego diye. Aynı ürün Peg pregoda 4.500 5.000 . Çok kullanışlı ve kaliteli kesinlikle tek geçerim. 1900 civarı suan fiyatı ama araştırın düşüyor
Acrbaby Basak4307 canım cadillac modeli biraz ağır casualın trona modelini aldık biz çok hafif ve kullanımı kolay 👍 siyah rengi çok şık
Kubrabenal Bende iki marka arasında kaldım hep ama casual cadillac aldım canım. Herkes şiddetle tavsiye etti ve en iyi bebek arabası ödülü var. Henüz kullanmadım ama memnun kalacagimi düşünüyorum ben🤗
Basak4307 Nefesimm pierre cardin bi iki modeline baktım da çok estetik gelmemişti bana ama tekrar gözden geçirebilirim
Basak4307 SemraSnmezTuru casualden daha kabaları var o yüzden bana da çok kaba gelmiyor şiddetle tavsiy ediyorlar ama Kraft da kafamı karıştırmıyor değil😊
SemraSnmezTuru Basak4307 bende ya kraft fit ya da casual dedim ama yaşadığım şehirde bi mağazaya gittim ve kraft ın parçalarında çok sorun yaşıyoruz dedi. Casual öyle değil her şeyiyle çok yakından ilgileniyor dedi. Bi de ben şöyle düşündüm kraft ın bebek atabasından başka bir suru ıvır zıvırı var ama casual sadece bebek arabası üzerinde çalışan bi firma. Daha ilgili ve daha bilinçli olacaklarını düşünüyorum.
Basak4307 SemraSnmezTuru ben de bi mağazada aynı şeyi duydum Kraft İtalyan mağazası sorun yaşadığınızda dönüş zor olur casual Türk markası kolay oluyor geri dönüşler demişti bu da alırken göz önünde bulunduruluabilir tabi
Elif1147 Basak4307 canım casualde bebek rn fazla 1,5 yaşına kadar kullanabiliyormuş ama kraft 3, 4 ywşına kadar kullanırsın. Bende düşündm casual ama düşğnğnce vazgeçtim uzun süre kullanmak istiyorm
Basak4307 Elif1147 arkdaşın çocuğu 2.5 yaşında hala kullanıyorum memnunum dedi casualden bilgin olsun😊
Bilge35 Basak4307 Youtube dün mutlu Kraft book plus in videosunu izle canım. Bu arada canlı olarak daha ğüzel duruyor . Görüntü aldatmasın.