donmezzderya ben kullanan arkadaşlarımda görüp bio oil kullanıyorum ama sarı olanını. Arkadaşlarım pembesini kullanmışlardı hiç çatlakları olmadı. İçeriği sebebiyle ben sarıyı tercih ettim. Doktorum da bir taneye bağlı kalma dönüşümlü 2 ürün kullan diyip lierac önerdi ama almadım daha onu. Onu da kullananların çoğu memnun