Nemusto merhaba canım bende doktoruma yazdım yüzüme ateş basıyor kulaklarımda duyuyorum kalp atış sesimi uykumdan kalkıyorum ter içinde doktor hamilelerde menopoz belirtisi gibi yanla çarpıntı olağan şeyler olduğunu söyledi bakalım bi bildiği vardır diyorum suan sogukta balkonda oturuyorum resmen alev var vucudum da yüzüm yamıyor kalbim güm güm atıyor 36+3w bugun