defneninannesiiii asliiyorgunn kesinlikle avent 2 yıldır kullanıyorum bu gidişle bi 2 yıl daha kullancan😂😂
Parsss asliiyorgunn lansinoh önermiyorum ya başka kullanmadım ama ne bılım begenmedım bennzorakı kullanıyorum
FatihBatur asliiyorgunn çok pahalı fiyatları ben 4 sene önce jokerden promum marka almıştım çok güzeldi hata 80 TL’yr almıştım çok iyi hatırlıyorum yanı markası önemli değil ama suan üretimi yokmuş gene uygun yollu birsey alacağım
Cicilibicili asliiyorgunn fiyatları epey artmış🥲 https://www.philips.com.tr/c-p/SCF395_11/avent-elektrikli-goegues-pompasi