zeynelbeyt Hanımlar 38+1 olacağım bu gece. Tam 1 haftadır 3 cm açıklık ile duruyorum ne sancı var ne ağrı, sadece çatı kemiklerim çok ağrıyor yürürken kalkarken. Pilates topu hareketleri, yürüyüş, ilişki deniyorum bunları hep ama başka ne tavsiye edersiniz 😖
defneninannesiiii zeynelbeyt 3 cm açıklıkla doktorunuz sizi nasıl eve gönderdi gözetimde durmanız lazımdı ben oğluma hamileyken kontrole diye gittim 3 cm açıklığım olduğunu ve çantamı hazırlayıp ertesi gün yatisimi yapmamı söyledi ve sabah 8 de yatisimi yaptırdığım da acilmam 5 buçuk santim olmuştu bile 1 gecede akşam 5 de de doğumum oldu 🤷
M_kemal Hiç bilmiyorum ama Üstte kalsın 🥰 doğması gereken zamanda doğacaktır. Kendinizi doğal sürece bırakın 😘
zeynelbeyt defneninannesiiii 4 cmden sonra doğum başlar durmaz, 4 cm olsa yatırırdım dedi ama 3 cm de durabiliyor dedi. 3 günde bir muayene oluyorum aynı hala