Didemmmmm Nergis1901 bende 36. haftadayım canım bende bazen kasıklarımda hissediyorum her an doğuracakmışım gibi hissediyorum. Bugün doktorum a sordum doğum pozisyonunda olduğu için çok normal dedi. Başı ile baskı yapıyor dedi
annesi_ Nergis1901 34.haftamdayım bugün ilk defa gün boyunca aşağıdaydı mahfetti beni resmen çıkıcak bu dedim kendi kendime acıtıyo da Normaldir inşallah
Mrs-Turkk Nergis1901 bende 35+6 yım bugün öyle hissettim yemek yerkeen öyle bir sancım oldu ki sanki vajinamı tekmeledii eşimde diyor geliyor muu😂 amaa o anlıktı ⅔ saattir bişey yok. Doktorunuza sorun isterseniz
defneninannesiiii Nergis1901 kız mı erkek mi benimki daha 23 haftalık benimde vajinamda oynuyor kız çocukları aşağıda olurmuş ondan sordum 😂
Nergis1901 defneninannesiiii erkek, o haftalarda korkmada 36da korkuyorum erken gelirsr diye sezeryan istiyorumda
Didemmmmm Nergis1901 bugün kontrol üm var dı daha kanala girmemiş . Ama kanala girdikten sonra sezeryan oluyor mu bilmiyorum. Ben normal doğum istiyorum
Nergis1901 Didemmmmm korkmuyorsun ya belirsizlik korkutuyor normalde beni. Ne zaman gelicek sanci su ve s.
Didemmmmm Nergis1901 evet o endişe var ama oğlumu kucağıma aldığım o anı düşünüp kendimi teselli ediyorum 🙏🏻 Rabbim hepimize hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Oymk_ozg 30.haftadayiz benimki basindan beri kasigimda hareket ediyor taş gibi olup canimi acıtıyor bazen😄
Brckckk Benimde 30. Haftam çok aşağıda hissediyorum eli kolu pat diye çıkacakmış gibi hissediyorum çok korkuyorum pazartesi kontrolüm var inşallah normal bişeydir bu