Mavisinannesi2 İkili testte boyun ve buruna bakıyoruz ama kıza benziyor dedi bacak arasına baktığını görmedim sizde 12de kıza diyip sonra erkek olan oldumu veya erkek diyip kıza olan 12de pek inanasım gelmedi🙂🙂
blueberyy00 Mavisinannesi2 kız bana 14+3 de kıza benziyor dedi benim de inanasim.gelmiyor bacak arasına da bakmamış bence bekle daha bende 18+3 de gidecem tekrar kesin öğrenme ye
Eliifkc Mavisinannesi2 bana 12 de kız olarak tahminde bulundu bugünde net olarak kız olduğunu öğrendim kuz dediyse bence öyledir çünkü kızlar değiştirmiyo cinsiyeti diye biliyorum erkek olunca kordonu görüyolar yanılma payı oluyor ama kızda öyle olmadığını duymuştum
Sermec27 Mavisinannesi2 yani o doktorun tecrübesine göre değişir canım benim ilk oğlumda 12 de erkek demişti ikinci oğlumda 13 te kıza benziyor demişti 17 de kesinleşti erkek oldugu 🥰
Saaki Kendi doktorum asla tahmin bile etmezken 11 haftada perinatoloji doktoru erkeğe benzetiyorum dedi ne kadar dogru bilemiyorum henüz öğrenmeme 3 hafta var bakalım
Mavisinannesi2 Saaki benimde kadın doğum doktorum organ gelişmemiş ama kıza benziyor dedi inanasım gelmedi 1 ay sonra gidicem bende :)
Mavisinannesi2 blueberyy00 bekliycem artık yapacak bişey yok bence görmeden tahmin söylemeleri değişik 😒
Sermec27 Mavisinannesi2 Google hızlı resim yaz ordan resim yükle cıkan linki kopyala yapıştır buraya canım 🥰