Yenianneadayii Kızlar annem karnımın aşağı indiğini söylüyor bu bebeğin kanala girdiğini mi gösterir acaba 2 gün önce kontrole gittiğimde doktor bişey söylemedi yenimi girdi acaba sizde durumlar nasıl?
Kdrrelk Yenianneadayii sizle haftalarımız aynı bende üç gün önce gittim doktor baş geliş dedi yani kanala girmiş demek istedi sanırım bnmde karnım düşmüş iki gündür sancılar ve kasılmalar başladı ama hareketi azaldı bebegin hayırlısıyla Bir an önce doğsun istiyorum 😔
seon90 Yenianneadayii benm 26 haftalıkken inmeye başlamıştı cnm ama 37+6 haftada doğum yaptım endişelenme canm
Yenianneadayii Kdrrelk ya benimkide baş geliş ama kanalla ilgili bişey söylemedi o yüzden kafam karıştı salı randevum var bakalım ne diycem 37yi bari beklerler inşallah bebişlerimiz
Kdrrelk Yenianneadayii valla o kadar çok zorlanıyorum ki gücüm kalmadı artık Alttan çok fazla baskı yapıyor çıkacakmış gibi hissediyorum bana 10 gün sonra gel dedi ama randevu bulamadıgım için 38 haftalık olunca randevu verdi mecbur kaldım bende beklıcem o günü eger ki Bi sorun çıkmazsa beklıcem artık napalm saglıkla kavuşun inşallah sizde 💖☺️