Bugün çatı muayenesi oldum ve olduğumdan beri karnım sertleşiyor ağrım oluyor bazen karnımda bazen kasıklarımda ağrı oluşuyor. Bi gidiyo düzeliyo gibi oluyo sonra bidaha sertleşmeye başlıyo. Kanama lekelenme herhangi bir sey olmadı. Başına gelen var mı?