Oze1982 Merhaba amh 1.91 Fsh 11.97 Lh 6.02 değerlerm nasıl tup bebek için lütfen yasim 39 ve 6 yumurtam tek var
Cananyildiz Oze1982 amh braz düşük, fsh bir tık yüksek yastan kaynaklı olablr zaten tüp bebek icinmis sorun olmaz
Ozlem42 Oze1982 tüp bebek için Bile iyi değer Benımde tüp bebek olacak ama burada 0,5 lerle bile doğal yoldan kalanlar var
cnn34 Oze1982 tüp bebek için gayet normal. benim amh 0.8 tüp bebeğe başlayacakken hamile olduğumu öğrendim yeni için rahat olsun sayı değil kalite onemli
Oze1982 cnn34 cok sevindim ben kendiliğinden 5 sene sonra kaldim ama kalbi durdu 7 haftada 😔o yüzden yaşımdan kaynaklı tek çarem suan tüb bebek hayirlsi ise olsun
cnn34 Oze1982 olsun tüp bebek olsun ne olcak 🙏🏻 inşalah sağlıkla gelsinde nasıl olduğu hiç sorun değil
gulsahhgvn Oze1982 amh nız düşük falan değil yaşınıza göre çok çok iyi, ben 26 yaşındayım ve amh değerim 0.49 du tüp bebek tedavisi ile 35 haftalık hamileyim
Deletedmom15262 Oze1982 yaşınıza göre amh gayet iyi Fsh 10 nun altında olması normal değer sayılıyor. (lh yanlış bilgi vemiyim) hakkınızda hayırlısı olsun en kısa zamanda hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin rabbim 🌸🤲🏻
Oze1982 Deletedmom15262 yumurta kalitesi artmasiicin ne yapabilirim aslanpencesi içtin gecen sene 12 den 7 ye düşmüştü kalite arttarmi bilgisi olan varmi
Deletedmom15262 Oze1982 yumurta kalitesi için stressiz hayat Avakado Arısütü Yumurta E vitamini hücre yenileyici yani e vitamini olan gıdalar kivi brokoli vs çiğ badem b12 ve dvitamini Yürüyüş Düzenli uyku Ve (dırdırcı çevreye karşı kulakları tıkamak 😬)