Merve3913 40+6 ya kadar bekleriz dedi dr. Ama bebeğin suyu uygunsa solunumu nabzı kilosu hareketleri sağlıklı ise bekleriz dedi. Bir sıkıntı görürsek sezaryen tercih edebiliriz dedi. Ama sıkıntı yoksa kontrollü bir şekilde gelmesini beklicez dedi 40+6 ya kadar. Gelmezse ne olacak dedim, o zaman biz çıkarırız dedi 😂 suni mi peki sezaryen mi dedim. O da şöyle oluyormuş, eğer en ufak bir doğum belirtisi görürsem suni veriririm zorlanmayacağın sekilde; nişan, bebeğin kanala inmesi, açıklık vs. Ama hiç bir belirti yoksa sezaryen tercih ederiz çünkü belirti yokken suni bebeği çok strese sokuyor çok uzun saatler sürüyor bebeğin yoğun bakıma girme riski artıyor, bu istemediğimiz bir şey dedi. Ben de ona güvendiğim için bırakıyorum ama çok da korkuyorum sezaryen olmak istemiyorum. Dokturum şöyle rahatlatıcı bir şey de dedi, bir hafta çok uzun bir süre son günler için, normal yapıcaz umarım dedi