Asff112 canım bende sezeryan oldum öncelikle sağlıkla gelsin bebeğin ama süt gelmesinin sezaryenle alakası yok benim hemen geldi ve emzirdim şükür hiç süt sorunu yaşamadım elhamdülillah ben gece doğum yaptım sabah 10 gibiydi galiba yiyip içebilirsin dediğin de bol bol su içtim çay nescafe meyve suyu iç dediler bol bol içtim ama en çok şu içtim benim kışın doğum yapmama rağmen acayip terledim ve o sayede de çok su içtim sonra ne yemem gerekiyorsa yedim ve kimyon çayı yapıp onu içtim hemde oğluma verdim çok şükür hem sütüm çok oldu hemde gaz sorunu yaşamadım bu şekilde