Bustagur Kızlar yenidoğan yerine 3 ay alsak çok mu büyük gelir bebeğe ? Yenidoğan da almak gerekiyorsa kaç takım idare eder bizi bir büyüğüne geçene kadar
gonulcelen Bustagur hastane çıkışı aldım bn yeni doğan için digerleri 0-3 ay. Hastane çıkışı 20li ve 10lu şeklinde 2 kutu aldım.
deletedmom734 Bustagur canım arkadaşım bana şöyle birşey söyledi bu hastane çıkışı vs ilk ay takımlarını sona bırak çünkü bazen bazı bebekler daha irice doğuyor kilosu fazla oluyor vs son kontrollerde doktorun söyleyince kilosunu falan ona göre al dedi mantıklı geldi yenidoğanda aldım ben ama az
Bbdd Bustagur yenidoğan yani 0-3 ay için hastane çıkışı ve birkac tane ikili takım alsak yeter bence.
pnrylcn Bustagur ben ilk yeni dogdugunda giydirmek icin 0m ve yenidogan 3 4 parca aldim. 0 3 aylar ilk dogdugunda cok buyuk geliyor. Bu bebegin kilosuylada ilgili. Benim bebegim max 3kilo dogcagi icin 0 3 aylar uzerinde emanet gibi durur. Bende oyle sevmiyorum. Zaten cocuklar ilk zamanlarda cok kusuyor batiriyor. 10lu hastane cikisi almistim onlari aldigim 0m ile olctugumde hastane cikislarinin daha buyuk oldugunu gordum. Gecen hafta arkadasim dogum yapti bebegi 3kilo dogdu hastane cikislarinin kollarini iki kere kivirdilar altlarini gene hic soylemeyim yarisi bostu 😂. Herkes cok kucuk alma hemen buyuyor diyolarda bu cocuk icimden direk 4 5 kilo cikmiycak. Mecbur 1ay 40 gun yenidogan kiyafetleri gycek. Diger turlu kiyafetin icinde kayboluyorlar. Hem yenidogan aldiklarimda cok pahali degil ebebekten aldim 15tl 17tl falan 3 4 takim olsun en azindan. 50 tlye cok rahat 3 4 takim alirsin ☺☺ 1 ay icinde 50 tl cok degil bence
Kubrabenal Ben yenidoğan pek bişey almadım ama hediye gelenler çok oldu. Daha doğumuma var bebeğim 49cm giyemicek hiçbirini. Benim de tavsiyem son ay al yenidoğan bişey alcaksan. Ama 0 3 lerden kurtarır emin ol
Bustagur pnrylcn mantıklı söyledikleriniz. Ben de e bebekten bakıyorum da şuan. Yenidoğan’dan sonra en küçüğü 3 ay yazıyor. O 0-3 ay mı demek? Bi aralık verelimemiş e bebekteki ürünlerde. 3 ay yazıyor
pnrylcn Bustagur evet canim 3 ay yazanlardan almistim ben geldiklerinde ustlerinde 0-3 ay yaziyor. Ama yenidogandan buyuk oluyor. Indirimdeyken al derim ☺ hem yumusaciklar ben 2 tane alt aldim yenidogan25tlden 7tlye dusmus bence hicbir sey☺ bir takima 50 tl vermektense 50 tlye 3 takim 2 alt aldim 10 gun giyse bile uzulmem her gun degisik degsiik gydiririm buyuk gelmesindense tam olmasi daha iyi ☺ suan kac haftaliksin bebegin kac kilo ona gore hareket et. Mesela ben 1 takim yenidogan almistim daha en baslarda hastane cikislarindan daha kucuktu. suan 37 haftaligm 36.haftada 2550 geldi dogana kadar anca 3kilo olur. Birde dogduktan snra bebekler 100 200gram veriyor odemi sisligi gidiyor ilk diskisini yaptigi icinde. O yuzden bir takim yenidogan yetmez diye 2 3 takim daha aldim
Bskrt Bustagur e bebekten bende aldım az önce geldi Hastane çıkışı bir karış nerdeyse çok küçük geldi gözüme Diğerlerni 0-3 aldım e bebeğin kalıplaro küçük yazmş herkes yorumlara
Bustagur Bir de şunu soracaktım. Ben kendim 4.100 kilo doğmuşum. Acaba bebek anneye benzer mi. Genelde nasıl oluyor acaba 🙈☺️
Ozanin_annesi Ben hep 0 3 almisim. Bi kac tane yenidogan aldim ama aralarinda bayagi fark var. Su an hastaneye goturecek kiyafet bile bulamadim. Yenidogam aliyorum o yuzden
MerveMustafaKaraku Bustagur canım ben herşeyini 3 ay aldım hatta hastane çıkışını takım değil de ayrı ayrı 3 ay aldım takım yaptım. Çünkü hangi satıcıya sorsam çok giyemiyolar diyorlar. Belki bir yada iki kez giyecekleri şeye o kadar para vermek saçma geldi
Bustagur MerveMustafaKaraku ben de öyle düşünüyordum aslında yani her takımda eldiven önlük almaya gerek Yok diye. Ama bebek zayıf doğarsa da çok büyük geliyor diyorlar. Takım şeklinde değilde alt üst olarak 2 parça almayı düşünüyorum artık
AHFKASAP Bustagur Yenidoğan çok almayın çabuk büyüyorlar. Ama ilk doğduklarında tabiki yenidoğan giydiriliyor. 3-4 takım olsa yeter yani 😊