Bende de inanılmaz kaşıntı var ayaklarımda kollarımda bacaklarımda ve ellerimde cildiyeye gittim gebelik kasintisi dedi krem verdi hap verdi kullandım q hafta sonra tekrar gittim bu sefer uyuz dedi krem verdi kullan 1 hafta sonra yine gel dedi kullandım ama bi faydasını göremedim hala çok kaşınıyorum özellikle geceleri artıyor kaşıntı