Şu an 27+4 deyim iki hafta önce bebeğimin hareketlerinde azalma var bir kaç gündür diyerek bir tartılma başlatmıştım ve bir çok kişi fikir vermişti ertesi gün doktora gittim birkaç gün olunca ister istemez aklım kaldı ve doktorum herşeyin gayet normal olduğunu yeri daraldıkça hareketleri otomatik yavaşlayacağını günde 10 defadan fazla hareket ediyorsa endişelenmemem gerektiğini söyledi bu birkaç gün daha böyle devam etti 26. Haftanın sonlarına doğru hareketlerinde hiç bir sıkıntı kalmamıştı eğer kuvvetsiz ve azsa endişelenme fakat hiç yoksa hiç hissetmiyorsan doktora gitmen de fayda var canım