analaka Arkadaşlar 40+1de yani yarın suni sancıyla dogumum başlatılcak dualarınıza talibim.Bebeğimin suyu azalmiş normal dogum istedigim icin suniyle denicez yarın hayırlısı 😊
Serrammm Önemli olan suyun azlığını farkedilip doğumu başlatmak bende ilk hamileliğimde sunu sancıyla doğum yaptım merak etme doğumun sonrasını düşün 😊 sağlıkla gelsin ufaklık