PoyrazzBey ben bekarken yamuna marka korse kullanmıştım. Yani kullanım süresine mi bağlıdır bilemiyorum ama 1.5 ay kadar kullandıktan sonra kopçaları atmaya başladı. Ve eğilip kalktıkça kıvrılan yerleri zamanla düzelmemeye başladı, yani dik dururken de kıvrık kıvrık duruyordu. Yamuna yerine hep kopçalı hem kopçadan sonra bir kat daha fermuarlı korseler var onların daha sağlam olacağını düşünüyorum.