Busra2013 Kızlar cok asagıda sag sol kasıkta bazen ıkısının ortasında boyle kayıyo yada sısıyorda bırakıyor yada pıt pıt degısık turlu turlu seyler hıssedıom ama kasıklarda bu bebektır degılmı neden o kfr asagıds gobek ızasına ne zmn gecer
Yavrukartal87 Busra2013 canim benimde oyle kasiklarda dolaniyor 21haftamdayim ilk basta bende sasirdim
Ugurbocegim MrsMavis bende 23. Haftamdayim baazi günler cok nadir hissediyorum ilk gebeliğim normalmi acaba
Busra2013 Ugurbocegim bende sık sık hıssetmıom hatta 21 haftada hıc hıssetmemıstım acıle gıttım 22 gırdım bıraz daha ıyı hıssedıyorum ınsallah zamanla sahada sıklasır
MrsMavis Ugurbocegim doktorum 26. Haftaya kadar normal susuz kalma ve çok yorulma uzun süre ayakta kalma dedi bana
Ugurbocegim Busra2013 aynen canım her gün ayni değil dün baya baya hissettim mesela bugün acile gitmemek için zor tutuyorum kendimi 🥲
Busra2013 Mervee155 hareketlerı nasıl yanı tarıf edermısın ve ne sıklıkla edıyor hergunmu her saatmı nasıl
Ugurbocegim Busra2013 bana sormadın ama yinede bende cevap veriyim canım her saat başı olmuyor bendee özellikle sabah saatleri ve aksam saatlerinde uzaninca güzel hissediyorumm gün içinde biseyler yerken kendimi dinledigim zaman hissediyorum tam oturmadı bence harekeerimiz çünkü düzenli değil benimki
Busra2013 Ugurbocegim aynen oyle mesela benımkı 21 haftada hıc hareket etmedı gıttım kesın bsıı oldu dedım sabretım hareket eder dedım elım sureklı karnımda vuruom konusuol sarkı ılahı acıom hıc hareket ermedı en son acıle gıttım baktılar allaha sukur bısı yoktu normal dedı haftası daha kucuk ılerledıkce daha ıyı hıssedersın dedı bıde stres ysptıhın ıcın hıssetmezsın dedı 22 gırdım daha ıyı hıssedıom hergun dehıl ama arada hıssedıom yınede yassdıgını belı edıo allaha sukur dahads netlesır ınsallah
Halide_70 Peki bu haftalarda elinizi karnınıza koyunca bebeği hissediyor musunuz? Ben 19+0′da hissettim bir şey ama çok çok minik bir histi. Bugün ise kıpırtı yok. İki gün önce yavrularım karnımın içinde geziniyor gibi hissediyordum.
Busra2013 Halide_70 19+3 de ılk hıssetım sımdı hareket edınce elımı koydugumda duruyor ama hafıf parmagımı hareket ettıgı yere koydugumda hıssedıyorum sız kac haftalıksınıx benımde 21 de hıc hareket etmedı suan bıraz edıo bı edıo bı etmıo
Halide_70 Busra2013 ben 19+2′yim şu an. Gün aşırı hareket ediyorlar gibi. Ama bu haftalarda düzensiz oluyormuş galiba.