Portakalannesi Bebeğim doğum kanalına girmemiş neler yapıyorsunuz yardım edin lütfen sezeryan dan çok korkuyorum daha zaman var ama kafası çok yukarda dedi doktor sancı vs. Olcağını pek sanmıyorum dedi
Esma00 Portakalannesi Portakalannesi aynı sıkıntı bend var bugun çatı muanem oldu kafası çok yukarda dedi haftaya gel dedi ama o zamana kadar bebek iyice kilolu olacak normal imkansız olacak ilk doğumum normal di 3 Kilo bebek doğurdum ama bu bebek iri ve çatım geniş değilmiş nasıl aşağa iner bir kaç güne doğum başlasa en azından normal olma ihtimalim yüksek olur😒
Sedaakgulx Portakalannesi ben 39+2 deyim ne egzersizler yaptım kanala insin diye halen inmedi tamamen bebeğe bağlı aslında doğum sırasında da inebilir sanciyla belli olmaz daha erken endişelenme girer inşallah seninde benimde 🤷♀️
fatma1941 Yani 40 41 e kadar yolu var ben ilk kızımı 41.haftada doğurmuştum ve doğum esnasında doğum kanalına girmişti
Portakalannesi fatma1941 Evet ama doktorum 40 olduğunda sezeryanla alırız dedi bekletmiyorum ben bebek kakasını yapıyor sorun olur diye dedi ve eşim polis iznimiz çok kısıtlı 39a kadar bekleriz olmazsa sezeryan dedik ama normal de doğurabilir 39a kadar ne yapsam da olsa
Tgcmerve Portakalannesi bebişin kanala girmesi için bazı hareketler var özellikle pilates topu ile yapılanlar biraz youtubetan ve özende gelen ebe sayfalarından takip et bence canım sen gerekli egzersizleri yapıp sakinliğini koru hep hem normal hem sezeryan He türlü sonu çok güzel öyle düşün hep 😍
fatma1941 Portakalannesi İnsallah normal olur ama olmazsa da sıkıntı yok tek bebek ve sen sağlıklı olun yeter kuzum stres yapma
Portakalannesi Tgcmerve Psikolojik olarak çok taktım üzülüyorum o yüzden birde yürüyüş falan yaparken canım çıkıyor sanki çok kiloda almadım ama çok yoruluyorum egzersiz yapıyım birde bitki çayı falan içsem mi ahududu falan veya ananas yesem onlar faydalı olur mu doktorum bunları çok saçma buluyor
Aybuss Portakalannesi Spinal Sezeryan dan çok korkuyordum Normal doğum kararı almıstık fakat kordon kireçlenmesi olduğu için acil Sezeryan a alındım korkulacak hiç birşey yokmuş… Korkmana gerek yok canım…
Yagmurgel2020 Portakalannesi 38+2 deyim bırak kanalı aşağı bile dönmedi pazartesi sezaryen olacağım çünkü bebek çok önden gidiyor gelişimini tamamlamış diye kısmet değilmiş napalım.