DILOS06 moralinizi yüksek tutun haftamız gayet iyi umarım biraz daha sabreder ufaklığınız.Sizi çok çok iyi anlıyorum bende dün ciğer geliştirici oldum bugünde 2. Dozu oldum Allah yardımcımız olsun.Ne diyeyim ki..Gelirse zaten artık doğum dedi doktor bende nidicard kullanıyorum günde 3 kere.
Dün serum takviyesi yetmedi bana da sancım çıktı yine ve 1 saatte 3 nidicard vediler ancak sancımı kesebildiler.Dünden bu yana da sancım çok şükür yok ama arada bel ağrım oluyor kısa süreli..Bakalım , Allah büyük