DILOS06 33 haftalıkken benimde açılmadan dolayı yatışım yapılmıştı. Ciğer geliştirici filan yapılmıştı. Serumlar takılmıştı hastanede iki gün kalmıstım. 34 haftalıkken ikizlerim dayanamadı suyum geldi ve acil sezeryanla alındı ciğer geliştiricinin çok faydası var suan ikiside küvezde ama sorunları yok şükür solunum cihazına filan bağlı değiller. Kilo alırlarsa insallah ikiside yanıma gelecek. İçini ferah tut hiçbirsey olmaz Allah’ın izniyle