Cidden 10lu sete gerek varmı bilmiyorum?
10lu setlerin farkı genelde battaniyenin dahil olması onun dışında bir ayrıcalığını görmedim?
Onun yerine değişik 5li zıbınlı tulumlu setler alıp kendim battaniye eklesem daha mantıklı olmaz mı?
Siz ne düşünüyorsunuz?