Nebyaa İki isim koyacağız birini ben birini esim. Eşim osman koymak istiyor. Yanına bir isim bulurmusunuz. Uyumlu olması pek önemli değil güzel bir isim olsun yeterli 🥰🥰
Nebyaa Prensesannesi27 osman ismini biraz gölgede bırakacak bi isim olsun istiyorum 🤭🤭 ali Osman uyumlu ama osman ismi çok kullanılsın istemiyorum
Pokut Nebyaa yiğit bende çok seviyorum oğlum olsa batın Alp istiyordum kızım olacağını öğrendim Alp Osman da uyuyor
Fundabshn Ali osman olabilir 💙 Bende çınarın yanına ikinci bir isim arıyorum burda durayım fikir olsun 💐😊