Merhaba beş ay önce 9 haftalık bebegimi kalbi durarak kaybetmiştim. Şimdi ise tuhaf belirtiler yaşıyorum. Karnım ağrıyor, kasıklarım ara ara sızlıyor, baş ağrısı var, mide ekşimesi çok fazla, bulantım sabah kusacak kadar değil. Şimdide uyuyakaldim😢 adetime dokuz gün varken test yaptım negatif çıktı. Sizce bunlar hamilelik belirtisi olabilir mi?