Arkadaşlar çok teşekkür ederim burdan toplu cevap vermek istedim Kimin bulaştırdıgını henüz tahmin edemedik Dpktorlar anne karnında ya da doğum esnasında da olmuş olabilir dediler illaki birinden bulaşmış diye Birsen yok dedi Belirti olarak doğduğunda zaten burnu tıkalıydı eve geldik 7.ci gününde ateşimiz çıktı 37.7 direk hastaneye gittik yatış yapalım bu ateş çok tehlikeli dediler Daha sonra özel hiçbir hastanede küvez bulamadık daha snra şehir hastanesinde rezalet bir bölümde yer aradık çok şükür bulduk ambulansla sevk yapıldı çok şükür şimdi emin ellerde çocuğum lütfen bol dua edin dikkat edin anneniz bile olsa maskesiz çocuğa kimseyi dokundurmayın çok zor inanın yavrum inşallah çok güçlü olur ve erkenden annesine kavuşur 😢😢😢😢😢😢