Busra6034 İdrar yolu enfeksiyonunda aksef antibiyotik kullanan var mı? Bebegime bi sakıncası olur mu doktoruma da sordum kullan dedi ama içim rahat etmedi
Deletedmom154 Busra6034 bNa tek dozluk uroday vermisti faydasini gordum antibiyotik degil benim ilacım
Crnnn7 Busra6034 ben de augmentin kullanmak zorunda kalmıştım doktorum kullan demişti bir sorun olmadı 🙄
Cotanakk Busra6034 ben aksef kullandım yarım yamalak kullandığım İçin iyileşemedim sonra daha kötü oldum tekrar antibiyotiğe başladım maalesef
Burcu388 Busra6034 olmaz olmaz ben sürekli internete bakıyordum doktor kızdı kendını korkutuyorsun dedi artık bakmıyorum bile
Gozi Bende aynısını kullanıyorum şuan bi sorun olacağını sanmıyorum kadın doğum doktorum verdi sonucta
Gozi Busra6034 Kullan canım benimde enfeksiyonum var idrar kültüründe çıktı doktorum aksef verdi yalnız her mikroba her antibiyotik olmuyormuş idrar kültürü verip baktırman lazım enfeksiyona uygun ilaç verir sana da
Gozi Busra6034 idrar tahlili ayrı idrar kültürü ayrı tahliller kültür de detaylı bakıyorlar benim idrar tahlilim aynı gün kültürü tahlilim 5 gün sonra çıktı mesela bu hafta ilaca başladım haftaya tekrar tahlil vericem inş geçmiştir