Halime0638 21_ilknur_ diş Diplerimde yani dis etinin dibinde siyah siyah biseyler oluştu ne olduklarını bilmiyorum
Deletedmom_33 21_ilknur_ Bende azida kırılma oldu. 3-4 hafta erteledim ağrı yok diye. Soğuk hassasiyeti yapmaya başlayınca gittim dişçiye. Oda anestezi vs uygulamadan dolgu yaptı artık dayandım bir şekilde 😐
Crnnn7 21_ilknur_ 20’liğin biri gitti bile çektirmek zorunda kaldım… hem de antibiyotik kullanıp 🙄 13. Haftamdaydım sanırımm