Dilara0638 Kbra_61_ benim 7 gün kaldı yokta senin 30 çok 😄😄🤦♀️ açılmamda var nişanda geldi ama sancı vs yok
Semakacan Kbra_61_ daha 1 ayda ne belirtisi olsun kız benim 1 gün öncesine kadar bile belirtim yoktu 😂😂
Biranneadayiiii Dilara0638 ne bilem bacım.yaa doktorum bile bugün diyo ki kız nerdesin herkes doğurdu sen kaldın diyo sağolun dedim yaa🤣
OmrPmk14 @Kbra_61_ bence de daha çok erken 22 günümüz kaldı bizim de ufak tefek sancılarım başladı ama daha belirtiler yok ki olmasında tam gününde gelsin paşam 😊
Biranneadayiiii Dilara0638 oyy oyyyy dogursak artık ya bide benim doktor ultrasonda yüzünü yakalamaya çalışıyorum gostermiyo diyo dedim ben artık canlı canlı görmek istiyorum hocam 🤣
Dilara0638 Biranneadayiiii benimkide uğraşıyor öyle plasentamızda önde olduğundan şimdiye kadar doğru düzgün göremedik çocuğumu bi doğsaydı artık🥰