Anniii gercekten öyle ilk gibi heyecan var hemde garip hissediyorum evde ikizlerim var beni bekleyen burukluk var o yüzden hemen meleğimizi alıp eve dönmek istiyorum yavrularımın hepsini kanatlarım altına alayım 🥰🙏 darısı başına inşallah gün sayarken öyle olmuyor ama sonuna gelince ne çabuk diyor insan 🙈🌸