3 aylık hamileyim ve 2 aydır sürekli açlık hissi var ne kadar cok yesemde sürekli açım yemek yiyorum 15 dk sonra hiç yememişim gibi açım ve bu durum artık sinirlerimi bozmaya başladı artık ne yesem diye düşünür hale geldim agzım hiç boş kalmıyo aclık hissimden dolayı ama sıkıldım bu durumdan gece uyuyamıyorum bu his yüzünden sanki hiç yememişim gibi sürekli acım. Benim gibi olan var mı bn başa cıkamıyorum artık bu durumumla ne yapcagımı da bilmiyorum.